poniedziałek, 4 marca 2013

Czuć wiosnę *.*


Hej ♥
I sie zaczęło. Szkoła, lekcje, praca domowa ;/ Ciesze cię faktem, że 14 wycieczka na basen, i że dostałam 4 z matmy i 5 z Angielskiego. Oraz tym że niedługo wiosna <3 Też czujecie już wiosnę ? Ja tak. Temperatura wzrasta, słychać śpiew ptaków, a już niedługo pojawią się pierwsze kwiaty ;D Jedynym minusem nadchodzącej wiosny, jest śnieg. Robią się z niego kałuże, a błoto jest wszędzie ;/ Mam nadzieje że szybko minie ta cała plucha iw końcu pojawi się upragniona, prawdziwa wiosna ;> Zimowe kurtki, powędrują do szaf a na ich miejsce przyjdą bluzy i cienkie kurtki. Nareszcie będzie można wyciągnąć rower i rolki. Jeździź na plac zabaw. Mam nadziej że tegoroczna wiosna przyjdzie szybko. Papa ♥
Przepraszam za jedno i to takie małe zdjęcie, ale cierpie na brak zdjęć ;/ !
A ty chcesz już wiosnę ?

10 komentarzy:

  1. No bywa : /
    Dziękuje za odwiedziny u mnie ; )
    U mnie już prawie jest wiosna , ale słyszałam że znów będzie padał śnieg , a tak to fajnie słońce grzeje. ; )
    Spodobał mi się Twój Bloga , Obserwuję ! : **

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak wiosna...czuć, czuć, niestety tak jak mówisz ma ona i minusy :(
    Ale nie straszne nawet to, jeżeli jest to cena tak pięknego okresu roku jak budząca się do życia przyroda, słońce i wiele atrakcji związanych z tym okresem
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również wiosna. Robi się coraz cieplej ()_() Tylko te kałuże -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. chce wiosnę :) i to bardzo. Mam już dość śniegu i zimna

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja chcę wiosnę!!! :) mam nadzieję, że teraz już ruszy pełną parą ;)
    oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. taaak wiosna wiosna już prawie u mnie! piękne słoneczko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak! czekam z niecierpliwością na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie retoryczne, baaardzo już chcę tej wiosny, o lecie nie wspomnę ;D
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, napisz a ja zrobię to samo u ciebie ;>