czwartek, 7 marca 2013

Zamek ;c


Cześć ♥
Niedawno wróciłam ze szkoły, i tak się wzięłam za pisanie posta ;) Wczoraj jednak nie byłam z bratem na karate, ale nie miałam czasu napisać bo uczyłam się na sprawdzian z matmy. Może cztery dostanę, ogólnie z matematyki jestem słaba, bo mam trójki ze sprawdzianów i kartkówek. Ostatni tylko jedna czwórka za kartkówkę ;3 Na plastykę muszę zrobić zamek, a tak mi się nie chce że MASAKRA. Teraz pewnie byłabym w drodze na gitarę ale nie ma. Została odwołana, tak jak tydzień temu ;/ Ale przynajmniej mam więcej czasu na naukę dwóch piosenek ;D Muszę się niedługo wziąć za lekcje, ale mam lenia. I to ogromnego. Jeszcze się zapisałam na konkurs o ruchu drogowym ;3 Też się będzie trzeba trochę pouczyć. Ale jakoś go napisze, mam przynajmniej taką nadzieje… Dziś na polskim czytaliśmy na ocenę, i dostałam szósteczkę ;) Cieszę się, i to bardzo. Jutro wyjdę chyba na dwór, na jakieś zdjęcia z siostrą. Żeby tylko pogoda dopisała, i świeciło słońce. Ogólnie pogoda teraz jest świetna. Tylko czasami jakiś mocniejszy wiatr zawieje, ale da rade iść ;3 Lęcę, i biorę się za zamek <;

8 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie :3

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz duże oczy, śliczne zdjęcie ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga, mam nadzieję że Ci się spodoba ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fotka ;))
    Obserwuję i liczę na rewanż
    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcie :D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widzę, że jesteś mega zaganiana, współczuję Ci.
    Piękne zdjęcie, masz śliczne oczy.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog ;* obserwuję i liczę na to samo
    liopelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, napisz a ja zrobię to samo u ciebie ;>