poniedziałek, 18 marca 2013

Dobrze jak nie za dobrze...


Cześć ♥
Wiem że nie pisze żadnych notek i w ogóle. Ale co poradzić. Ostatno coraz mniej siedzę na kompie bo nie chce mi się zbytnio. Może to dlatego że czwartego kwietnia mam test szóstoklasisty. Sama nie wiem. Wiem tylko to że w weekendy nie będzie nowych postów. I tak nikt nie czyta tego chłamu…
Dzisiejszy dzień jak najbardziej udany. Tylko jedna osoba wkurzyła mnie na w-f tak mocno ze miałam ochotę przywalić jej piłką lekarską. Z polskiego z wypracowania 5-. Druga najlepsza ocena w klasie ;> Nie rozumiem jak to możliwe że nie czytam lektury, tylko streszczenie. Z testu z lektury dostaje 3 albo 4, a z wypracowania 5-. W środę zwalniają moją klasę z dwóch ostatnich lekcji, bo pani nie będzie. Więc będę miała tylko cztery lekcje ;d A w czwartek i piątek rekolekcje. Więc tylko trzy dni szkoły, i później po weekendzie też tylko trzy dni i święta. Nareszcie ;) Ale od razu po świętach, test kompetencji ;/ Jak ja go nie chce pisać. Chce tylko wakacje i nic więcej. A no i po świętach gram w szkole na gitarze. Znaczy się nie gram sama tylko z innymi, oczywiście ;D Sama chyba bym nie zagrała. Wstydziłabym się. Dziś to tyle, ale mam nadzieje że w kolejnych dniach pojawią się nowe posty ;D Oby… Tak a propo przeczytałam w czwartek pierwsza część Harrego ;> 
Rysunek, rysowany przeze mnie ;)

8 komentarzy:

  1. śliczny rysunek !
    anka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś, dziękuję za miły komentarz u mnie http://domcia-domi.blogspot.com. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny rysuneczek ;)
    Zapraszam do siebie , może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny blog!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent :3 Ja już obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga http://lifefashionfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie rysujesz :>
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny rysunek ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, napisz a ja zrobię to samo u ciebie ;>