sobota, 23 marca 2013

Nie piszę = brak czasu.


Hei  
Chyba usunę, lub zawieszę bloga. Nie dlatego że pisanie już mnie nie kręci. Tylko dlatego że nie mam weny, mam brak czasu. A i tak nikt raczej tego nie czyta. Sama nie wiem… Muszę się zastanowić. Ale wydaje mi się że zawieszę na jakiś czas. Na tydzień, może dwa, albo i dłużej. Nie mam pomysłow na nowe posty. Wiem, niby piszę blog tak krótko, ale już nie mam jakiś inspiracji. Może dopada mnie jakaś wiosenna chandra. Przez ten śnieg, pogodę. Nie długo testy. A ja ? Zero, kompletne, zero. Może coś potrafię, ale to tylko zapamiętane. Coraz, gorzej wychodzi mi uczenie się. Nie mogę zapamiętać kilku nazw. A na test muszę tyle umieć ;/ Więc blog zostaje chyba zawieszony, jeszcze nie wiem. Napiszcie w komentarzach jak wy chcecie. Choć zapewne nikt tego nie przeczyta. Do kiedyś tam…
Zdjecie z grafiki, bo nie mam aktualnie swoich ;c

11 komentarzy:

  1. Moim zdaniem nie powinnaś była zawieszać bloga, na wszystko można znaleźć czas. Najlepszym wyjściem byłby krótki odpoczynek spędzony pod kocem z gorącym kakao. Pozdrawiam. : >
    http://demasiadosensible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam :) nie zawieszaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tera mam chęć na jajko niespodziankę... : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Narodziłaś ochotę.; D
    Wpadaj jak najczęściej.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; D
    Pozdrawiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Znajdź chwilkę i zajrzyj na journalist-girl.blogspot.com :) znajdziesz tam posty początkującej dziennikarki, chętnie poznam Twoją opinię na temat postów, bloga, dowiem się o czym chciałyby czytać dziewczyny takie jak Ty! :) czekam! J-G. ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś miałam taki kryzys, ale przetrwałam go i już 1,5 roku jestem na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mialem! kilka dni i power again :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie usuwaj, masz bardzo fajnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcie :) zgadzam się z poprzednikami, nie usuwaj bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, napisz a ja zrobię to samo u ciebie ;>