środa, 20 marca 2013

Lajtowy dzień ;>


Cześć ♥
Dziś w szkole lajtowy dzień ;) Tylko pierwszy angielski taki jak zwykle. A reszta lekcji minęła mi strasznie szybko. Na polskim z Kasią pomagałyśmy pani w sklepiku wagarowicza ;) Umyłyśmy szklanki i wgl. A dlatego dziś sklepik wagarowicza bo jutro mamy rekolekcje. Na w-f, tak jak to w-f. Nic ciekawego. A za to na matmie, siedzieliśmy i nic nie robiliśmy ;) Tylko ja, Olga i Kasia robiłyśmy gorącą czekoladę i sprzedawałyśmy. Takie lekcje mogę mieć codziennie. Mam kilka zdjęć, ale niektóre nie nadają się do wstawienia xd Jutro i w piątek rekolekcje, więc nie idę do szkoły tylko do kościoła. I później znowu trzy dni i święta ;) Nareszcie… Tak ogólnie mam zamiar wysłać Lucy, list z rysunkiem, bransoletką z muliny i plakatem JB. Rysunek już gotowy, jeszcze jeden albo dwa zrobię bo mnie wzięło na rysowanie. A bransoletkę z muliny będę robić jutro ;> Może wstawie zdjęcie jak wygląda. Muszę zadzwonić do mamy żeby mi kupiła marker czarny do rysunków ;> Lepiej będzie wyglądać. Miałam iść na zajęcia o 15, ale nie wiem czy pójdę. Raczej nie… Ale się jeszcze zastanowię. To chyba na tyle, jutro coą napisze. Więc do jutra ;)
Czekolada z bitą śmietana, która się rozpuściła później (śmietana) ;/
I chrupki bekonowe.
Sory za jakość ale, z telefonu ;<

7 komentarzy:

  1. Telefonem robione, ale nawet nawet :D
    Mniaam ♥

    + Obserwuję i liczę na rewanż

    http://gifura-gifuraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... czekolada :3

    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada < 3

    obserwuję i czekam na ciebie .
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm... śmietana <3

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nabrałam ochotę na gorącą czekoladę ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  7. Great pics! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, napisz a ja zrobię to samo u ciebie ;>