wtorek, 12 marca 2013

Harry Potter


Cześć ♥
Przepraszam że nie pisałam te kilka dni, ale nie miałam czasu i ochoty. Przez te kilka dni nie wydarzyło się nic ciekawego. No może oprócz tego że spadł śnieg ;/ Ale to ciekawe raczej nie jest, tylko bardziej dołujące i przygnębiające ;c A zapowiadała się taka ładna wiosna… Dziś w szkole całkiem, całkiem. Najlepsza i tak była religia, na której sprawdzaliśmy bardzo krótka pracę domową. A tak się rozgadaliśmy, a cała lekcje minęła. Ogólnie dzisiejszy dzień w szkole minął szybko. Zanim się spostrzegłam miałam już w-f. Więc zostały tylko dwie lekcje do końca. Jutro na sks, nareszcie C; Chyba nikt z was nie wie że KOCHAM czytać. Po prostu książki, chłonę, jem xd Jestem takim molem książkowym. No i od dłuższego czasu chciałam przeczytać Harrego Pottera. I wczoraj poszłam do pani od polskiego, i się zapytałam czy ma. A ona do mnie że tak i jak nie zapomni to przyniesie mi na jutro. I przyniosła ;> Pierwszą część, dopiero przeczytałam pierwszy rozdział ;> Ale i tak jest swietny. Dziś rano wstałam z bólem gardła. Mam nadzieje że mi przejdzie bo w czwartek basen ;) Jutro mam sprawdzian z przyrody, więc idę się uczyć ;c 
Dwa lata temu i aktualne ;> Trochę się zmieniłam ;D

8 komentarzy:

  1. łądne zdjęcia (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie zmieniła Ci się grzywka, i pewnie urosłaś : D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :
    sophieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnaś ;)
    + obserwuję i zapraszam do mnie :3
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie dużo się zmieniłam ;?D
    śliczna jesteś ;DD

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry jest fajny :) Jak zobaczysz film i przeczytasz książkę, dostrzeżesz ,że mimo wszystko jest ona znacznie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dużo się zmieniłaś:D

    http://fotolivekate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry Potter, oglądałam wszystkie części, i tyle na ten temat;P
    nie zmieniłaś się aż tak,

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, napisz a ja zrobię to samo u ciebie ;>