sobota, 2 marca 2013

Niezorganizowany post.

Hej ♥
Jestem Ola, mam 12 lat (w lipcu 13). Blog, założyłam dlatego, aby dzielić się z innymi ;> Uwielbiam blog Lucy, czerpie z niego dużo inspiracji ;> Posty spróbuje pisac codziennie a jak nie to co 2-3 dni. Lubię tańczyć, interesuje się fotografią i gram na gitarze. Tyle o mnie ;D Ogólnie weekend, jak na razie mija mi dobrze. Przyjechała ciocia z dziećmi. Pobawiłam się z Lenką <3 Obejrzałam powtórkę Rodzinka.pl Później może wybiore się do siostry. Jutro niedziela i w poniedziałek do szkoły ;/ Na szczęscie (lub nie) pierwszy mam w-f. Przepraszam za tak niezorganizowany post, ale pisałam na szybko. Pa ♥
Jakieś z lata ;>

17 komentarzy:

  1. dobrze zaczynasz ;)
    Dodaje do obserwatorów i myśle że się odwdzięczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    wpadnij jeśli chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszej pracy ! Ja obserwuję i zostaje na dłużej! Możesz mnie informować o nowych notkach jezeli chcesz ;*
    vicky-x-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czytać. Też mam nowy blog (w tym samym dniu założyłyśmy :P)

    bloggmanon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze się zapowiada ;)
    Obserwuję ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcie. życze Ci powodzenia. dodajemy do obserwowanych? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie napisałaś : ))
    Obserwujemy ?
    Ja już : ))
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo.. już mi się twój blog podoba :* Będę wpadała !
    Obserwuję.

    + myraspberrysmile.blogspot.com - wpadnij też do mnie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa notka, jak narazie fajny blog :) czekam na więcej notek.

    Obserwuje i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Również dodaję,fajny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też czytam bloga Lucy :)

    Zapraszam: http://aleglupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog Lucy jest świetny. Ale muszę przyznać, że twój też jest super! A na zdjęciu masz przeuroczą bluzę :) Bardzo fajny blog. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty!
    Zapraszam też do mnie http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. super wpis! *.* Serdecznie zapraszam do nas! Do czytania opowiadania, wyrażania opinii w komentarzu i obserwowania --> http://always-back-for-you.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, napisz a ja zrobię to samo u ciebie ;>